Tuesday, January 13, 2009

NEW LIFE NEW BEGININGS !!!!!!!!!


2009 tahun adalah yang akan aku tekaddan berazam untuk menjadi yang terbaik. Semua orang pun inginkan benda yang terbaik dalam hidup diorang. Since single now, rasa happy sangat. Dulu bila single after break-off hidup mcm tak keruan, ada pekara yang dibuat tak kena. Tapi tahu ini apa yang di rancang, akan aku laksanakan dengan baik. hehehehhe


Tahu lepas banyak pekara yang berlaku, meninggalkan kesan yang amat mendalam dan kurang menyenangkan. Sikap dan fikiran yang kurang matang menyebabkan aku terjurumus dengan pekara bodoh-bodoh itu. Tapi tak per, ia menjadi pengajaran dan motivasi untuk diri aku lebih matang dan berjaya dalam hidup...


Apa yang penting sekarang dalam hidup aku , famili, my best frens and my career. Bak kata my best frens cd " Miss u but i try to not cry" hehehe jangan marah ek cd...


Semoga apa yang berlaku dalam setiap perjalanan dalam hidup ini direstui oleh allah s.w.t..


Amin............


5 comments:

cDeeAbdulRazak said...

Well...
tatau nak komen ape, hope blog ke-3 nie kekal la, dan mudah mudahan update la sebulan sekali kalau ye bz sangat pun... hamek ko kena laser sekali..

KaerAzmeer2008 said...

setan................ hey ko nie rasa memang nak kena tunjal kepala dengan aku.

~~ casper~~ said...

hahhahahhaha...tunjal je....rasa comel lak tgk korang melaser camni....

KaerAzmeer2008 said...

biasa lah sue brother's katanya, Anyway thanx for the comments. just isi masa lapang jer buat blog nie....

Anonymous said...

tahniah la nokkk